Gofarm to czołowa polska firma farmaceutyczna zajmująca się projektowaniem, rozwojem, rejestracją i produkcją wyrobów medycznych składających się z substancji lub mieszanin substancji oraz suplementów diety i kosmetyków w formule private label.
W ciągu ostatniej dekady firma rozwinęła i wprowadziła na rynki ponad 300 produktów, dla prawie 400 marek. Produkty Gofarm z sukcesem sprzedawane są w 50 krajach na całym świecie.
W związku z dynamicznym rozwojem portfolio produktowego poszukujemy kandydatów na stanowiska:
Key Account Manager (Miejsce pracy: Kraków)
Key Account Manager
Opis stanowiska:
- pozyskiwanie nowych klientów B2B dla produktów „private label”,
- „prowadzenie” projektów na różnych stadiach ich rozwoju,
- przygotowywanie ofert cenowych i prowadzenie negocjacji handlowych,
- realizacja polityki sprzedażowej na podległych rynkach,
- przygotowywanie umów handlowych zgodnie ze standardem firmy,
- koordynacja procesu wdrażania produktu na rynek,
- współpraca z pozostałymi działami firmy,
- uczestniczenie w szkoleniach oraz międzynarodowych targach branżowych.
Oczekiwania:
- minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku w branżach: farmaceutyczna/kosmetyczna/FMCG lub pokrewne,
- dobra znajomość języka angielskiego, drugi język obcy mile widziany,
- podstawowa znajomość procedur celnych i związanej z nimi dokumentacji,
- samodzielność i dobra organizacja pracy własnej,
- umiejętność pracy nad kilkoma projektami naraz,
- umiejętności negocjacyjne i komunikacyjne,
- umiejętność rozwiązywania problemów i szybkiego reagowania na potrzeby klienta,
- prawo jazdy kat. B i gotowość do podróży służbowych.
Oferujemy:
- zatrudnienie w ambitnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku farmaceutycznym,
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz motywujący system premiowy,
- dofinansowanie do karty Multisport, zajęć językowych (j. angielski),
- przyjazne środowisko pracy,
- elastyczne godziny pracy (zaczynamy między 7:30 a 8:30),
- pracę stacjonarną w nowoczesnym, świeżo wybudowanym biurze przy ul. Marcika,
- udział w wydarzeniach branżowych,
- oraz pyszną kawę 😊
Czekamy na Twoje CV – rekrutacja@gofarm.pl
Technolog - formy suche (Miejsce pracy: Kraków)
Technolog – formy suche
Opis stanowiska:
- Koncepcyjne opracowywanie produktów
- Analiza dostępnej literatury naukowej, również w języku angielskim
- Ocena dokumentacji i pozyskiwanie surowców oraz opakowań bezpośrednich niezbędnych do wykonania formulacji
- Opracowywanie i rozwój formulacji do momentu otrzymania stabilnej próbki produktu
- Wykonywanie badań podstawowych dla przygotowanych próbek
- Prowadzenie/nadzorowanie badań stabilności dla próbek laboratoryjnych
- Przygotowanie i udział w próbie technologicznej (transfer technologii w miejscu produkcji rozwijanego produktu)
- Pozyskiwanie próbek po próbie technologicznej i ich przekazywanie do badań stabilności
- Współpraca ze Specjalistą ds. Badań i Rozwoju w ramach opracowywania składu produktu
- Współpraca z laboratoriami zewnętrznymi i jednostkami naukowymi w zakresie rozwijanych produktów
- Prowadzenie dokumentacji projektowej
- Opracowywanie dokumentacji rejestracyjnej produktów w obszarze R&D produktu
- Współpraca z Działem Rejestracji i Jakości
- Współpraca z klientami w zakresie rozwoju produktów prowadzonego na zlecenie
- Udział w pracach związanych z dofinansowaniem projektów
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe (farmaceutyczne, biotechnologiczne, chemiczne lub pokrewne)
- Minimum 3 letnie doświadczenie w rozwoju tabletek w kategorii produktu leczniczego
- Znajomość wymagań Prawa Farmaceutycznego
- Mile widziane doświadczenie w zakresie opracowywania elementów dokumentacji CTD dotyczących wymagań dla produktu (część 3.P)
- Biegła umiejętność przeszukiwania i analizy literatury naukowej
- Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Dobra organizacja pracy własnej, samodzielność, systematyczność i dokładność w opracowywaniu dokumentacji
- Umiejętność pracy zespołowej
- Umiejętność pracy pod presją czasu i rozwiązywania problemów
- Wysokie kompetencje interpersonalne
Mile widziana znajomość wymagań prawnych dla wyrobów medycznych, kosmetyków i suplementów diety.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Samodzielne zadania oraz możliwość realnego wpływu na rozwój firmy i produktu
- Kartę Multisport
- Prywatną opiekę medyczną (Allianz)
- Dofinansowanie do lekcji języka angielskiego
- Uczestnictwo w szkoleniach zewnętrznych
- Atrakcyjne wynagrodzenie + możliwość otrzymania premii w ramach obowiązującego w firmie systemu premiowego
- Elastyczne godziny pracy (zaczynamy między 7:30 a 8:30)
- Pracę stacjonarną w nowoczesnym laboratorium na terenie kompleksu Life Science przy ul. Bobrzyńskiego
- Wydarzenia firmowe
Czekamy na Twoje CV – rekrutacja@gofarm.pl
Analityk ds. kontroli jakości (Miejsce pracy: Kraków)
Analityk ds. kontroli jakości
Opis stanowiska:
- Opracowywanie i walidacja metod analitycznych
- Udział w transferze metod analitycznych
- Analiza dostępnej literatury naukowej, również w języku angielskim
- Wykonywanie badań materiałów wyjściowych, produktów leczniczych, wyrobów medycznych, suplementów diety i produktów kosmetycznych za pomocą metod klasycznych oraz instrumentalnych
- Prowadzenie dokumentacji analitycznej zgodnie z obowiązującymi procedurami
- Przeprowadzanie postępowania wyjaśniającego OOS/OOT
- Prowadzenie badań stabilności
- Opracowywanie raportów podsumowujących wyniki badań
- Analiza trendów i ocena statystyczna wyników badań
- Zlecanie niezbędnych analiz do laboratoriów zewnętrznych
- Nadzór nad odczynnikami/wzorcami
- Nadzór nad aparaturą kontrolno-pomiarową
- Udział w pracach związanych z dofinansowaniem projektów
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe (farmaceutyczne, biotechnologiczne, chemiczne lub pokrewne)
- Minimum 3 letnie doświadczenie w wykonywaniu badań produktów leczniczych metodami klasycznymi i instrumentalnymi (jako minimum wymagane doświadczenie z wykonywaniem badań z wykorzystaniem HPLC)
- Doświadczenie w zakresie opracowywania i walidacji metod analitycznych
- Znajomość wymagań Prawa Farmaceutycznego, GMP dla produktów leczniczych i GLP
- Biegła umiejętność przeszukiwania i analizy literatury naukowej
- Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Dobra organizacja pracy własnej, samodzielność, systematyczność i dokładność
- Umiejętność pracy zespołowej
- Umiejętność pracy pod presją czasu i rozwiązywania problemów
- Wysokie kompetencje interpersonalne
Mile widziane
- Doświadczenie w zakresie opracowywania elementów dokumentacji CTD dotyczących wymagań dla produktu (część 3.P)
- Znajomość wymagań prawnych dla wyrobów medycznych, kosmetyków i suplementów diety
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Samodzielne zadania oraz możliwość realnego wpływu na rozwój firmy i produktu
- Kartę Multisport
- Prywatną opiekę medyczną (Allianz)
- Dofinansowanie do lekcji języka angielskiego
- Uczestnictwo w szkoleniach zewnętrznych
- Atrakcyjne wynagrodzenie + możliwość otrzymania premii w ramach obowiązującego w firmie systemu premiowego
- Elastyczne godziny pracy (zaczynamy między 7:30 a 8:30)
- Pracę stacjonarną w nowoczesnym laboratorium na terenie kompleksu Life Science przy ul. Bobrzyńskiego
- Wydarzenia firmowe
Czekamy na Twoje CV – rekrutacja@gofarm.pl
Specjalista ds. Systemu Zarządzania Jakością - Audytor (Miejsce pracy: Kraków)
Specjalista ds. Systemu Zarządzania Jakością – Audytor
Opis stanowiska:
Specjalista ds. systemu zarządzania jakością, audytor będzie uczestniczył w utrzymaniu zgodności z mającymi zastosowanie wymaganiami systemu zarządzania jakością Gofarm, a także odpowiedzialny będzie za przeprowadzanie audytów zewnętrznych (podwykonawcy/dostawcy) i wewnętrznych.
- Przeprowadzanie audytów wewnętrznych i zewnętrznych (dostawcy/podwykonawcy)
- Nadzór nad realizacją działań następczych w wyniku przeprowadzonych audytów zewnętrznych
- Opracowywanie dokumentacji audytowej
- Opracowywanie procedur, instrukcji, formularzy, w tym w obszarze laboratorium Gofarm
- Nadzór nad aktualnością dokumentacji systemowej oraz mających zastosowanie wymagań prawnych
- Przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych (w tym szkolenia dla nowych pracowników oraz szkolenia okresowe)
- Kwalifikacja urządzeń w obszarze laboratorium Gofarm
- Zapewnienie i nadzór nad integralnością danych w obszarze laboratorium Gofarm
- Udział w procesie kwalifikacji dostawców
- Przeprowadzanie analiz trendów
- Przygotowanie do oraz udział w audytach/inspekcjach organów nadzoru, jednostek, klientów
- Realizacja działań poaudytowych w następstwie audytów III-ciej stron
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe (farmaceutyczne, biotechnologiczne, chemiczne lub pokrewne)
- Znajomość wymagań Prawa Farmaceutycznego, wymagań GMP dla produktów leczniczych, wymagań rozporządzenia MDR (rozporządzenie 2017/745 dotyczące wyrobów medycznych) oraz norm ISO 9001, ISO 13485, ISO 22716
- Doświadczenie w przeprowadzaniu audytów u dostawców/podwykonawców w roli audytora wiodącego
- Minimum 2 letnie doświadczenie w zakresie nadzorowania dokumentacji SZJ
- Gotowość do wyjazdów służbowych krajowych jak i zagranicznych
- Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Dobra organizacja pracy własnej, samodzielność, systematyczność i dokładność
w opracowywaniu dokumentacji - Umiejętność pracy zespołowej
- Umiejętność pracy pod presją czasu i rozwiązywania problemów
- Wysokie kompetencje interpersonalne
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Samodzielne zadania oraz możliwość realnego wpływu na rozwój firmy i produktu
- Kartę Multisport
- Prywatną opiekę medyczną (Allianz)
- Dofinansowanie do lekcji języka angielskiego
- Uczestnictwo w szkoleniach zewnętrznych
- Atrakcyjne wynagrodzenie + możliwość otrzymania premii w ramach obowiązującego w firmie systemu premiowego
- Elastyczne godziny pracy (zaczynamy między 7:30 a 8:30)
- Pracę stacjonarną w nowym biurze przy ul. Marcika w Krakowie
- Wydarzenia firmowe
Czekamy na Twoje CV – rekrutacja@gofarm.pl
Asystent/ka Biura - Recepcjonistka/ Recepcjonista (Miejsce pracy: Kraków)
Asystent/ka Biura – Recepcjonistka/ Recepcjonista
Opis stanowiska:
- obsługa recepcji i bieżące wsparcie pracy biura
- odpowiedzialność za korespondencję przychodzącą i wychodzącą, wysyłka poczty oraz obsługa przesyłek kurierskich
- ewidencjonowanie dokumentów w systemie oraz próbek marketingowych
- zakup materiałów biurowych oraz monitorowanie zapasów zaplecza socjalnego
- monitorowanie i rejestracja usterek związanych z biurem, zamawianie usług serwisowych i nadzór nad ich wykonaniem
- obsługa spotkań biznesowych (przygotowanie sali konferencyjnej) oraz kalendarza spotkań
- współpraca i wsparcie bieżącej pracy pozostałych działów firmy
- organizacja wyjazdów służbowych
- współpraca przy organizacji targów
- obsługa floty samochodowej firmy
- nadzór nad firmowymi telefonami komórkowymi i urządzeniami biurowymi
- współpraca z działem HR
- nadzór nad pracą serwisu sprzątającego
Oczekiwania:
- doświadczenie w pracach biurowych i administracyjnych
- samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy własnej
- staranność, dokładność, sumienność i zaangażowanie
- umiejętność ustalania priorytetów oraz pracy pod presją czasu, wielozadaniowość i decyzyjność
- pozytywne nastawienie i wysoka kultura osobista
- biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych
- dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i w piśmie)
- prawo jazdy kat.B. (czynne)
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Samodzielne zadania oraz możliwość realnego wpływu na rozwój firmy i produktu
- Kartę Multisport
- Prywatną opiekę medyczną (Allianz)
- Dofinansowanie do lekcji języka angielskiego
- Uczestnictwo w szkoleniach zewnętrznych
- Atrakcyjne wynagrodzenie + możliwość otrzymania premii w ramach obowiązującego w firmie systemu premiowego
- Pracę stacjonarną w nowym biurze przy ul. Marcika w Krakowie
- Wydarzenia firmowe
Czekamy na Twoje CV – rekrutacja@gofarm.pl