Gofarm logo

Specjalistyczne linie wyrobów medycznych uzupełniane suplementami diety oraz kosmetykami.

+ 48 664 153 081
+ 48 12 307 75 16

office@gofarm.pl
Wilga Business Center
ul. J. Marcika 12, Kraków

Ostatnie wpisy

+ 48 530 103 518

+ 48 12 307 75 16

Argento Duo Office Park

ul. J. Marcika 4a, Kraków

Follow Us

Kariera

Gofarm to czołowa polska firma farmaceutyczna zajmująca się projektowaniem, rozwojem, rejestracją i produkcją wyrobów medycznych składających się z substancji lub mieszanin substancji oraz suplementów diety i kosmetyków w formule private label.

W ciągu ostatniej dekady firma rozwinęła i wprowadziła na rynki ponad 300 produktów, dla prawie 400 marek. Produkty Gofarm z sukcesem sprzedawane są w 50 krajach na całym świecie.

Wybierz pracę, którą kochasz, a nie będziesz musiał pracować nawet przez jeden dzień w swoim życiu (4)

W związku z dynamicznym rozwojem portfolio produktowego poszukujemy kandydatów na stanowiska:

Key Account Manager (Miejsce pracy: Kraków)

Key Account Manager

Opis stanowiska:

  • pozyskiwanie nowych klientów B2B dla produktów „private label”,
  • „prowadzenie” projektów na różnych stadiach ich rozwoju,
  • przygotowywanie ofert cenowych i prowadzenie negocjacji handlowych,
  • realizacja polityki sprzedażowej na podległych rynkach,
  • przygotowywanie umów handlowych zgodnie ze standardem firmy,
  • koordynacja procesu wdrażania produktu na rynek,
  • współpraca z pozostałymi działami firmy,
  • uczestniczenie w szkoleniach oraz międzynarodowych targach branżowych.

Oczekiwania:

  • minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku w branżach: farmaceutyczna/kosmetyczna/FMCG lub pokrewne,
  • dobra znajomość języka angielskiego, drugi język obcy mile widziany,
  • podstawowa znajomość procedur celnych i związanej z nimi dokumentacji,
  • samodzielność i dobra organizacja pracy własnej,
  • umiejętność pracy nad kilkoma projektami naraz,
  • umiejętności negocjacyjne i komunikacyjne,
  • umiejętność rozwiązywania problemów i szybkiego reagowania na potrzeby klienta,
  • prawo jazdy kat. B i gotowość do podróży służbowych.

 

 Oferujemy:

  • zatrudnienie w ambitnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku farmaceutycznym,
  • atrakcyjne wynagrodzenie oraz motywujący system premiowy,
  • dofinansowanie do karty Multisport, zajęć językowych (j. angielski),
  • przyjazne środowisko pracy,
  • elastyczne godziny pracy (zaczynamy między 7:30 a 8:30),
  • pracę stacjonarną w nowoczesnym, świeżo wybudowanym biurze przy ul. Marcika,
  • udział w wydarzeniach branżowych,
  • oraz pyszną kawę 😊

Czekamy na Twoje CV – rekrutacja@gofarm.pl

Technolog - formy suche (Miejsce pracy: Kraków)

Technolog – formy suche

Opis stanowiska:

  • Koncepcyjne opracowywanie produktów
  • Analiza dostępnej literatury naukowej, również w języku angielskim
  • Ocena dokumentacji i pozyskiwanie surowców oraz opakowań bezpośrednich niezbędnych do wykonania formulacji
  • Opracowywanie i rozwój formulacji do momentu otrzymania stabilnej próbki produktu
  • Wykonywanie badań podstawowych dla przygotowanych próbek
  • Prowadzenie/nadzorowanie badań stabilności dla próbek laboratoryjnych
  • Przygotowanie i udział w próbie technologicznej (transfer technologii w miejscu produkcji rozwijanego produktu)
  • Pozyskiwanie próbek po próbie technologicznej i ich przekazywanie do badań stabilności
  • Współpraca ze Specjalistą ds. Badań i Rozwoju w ramach opracowywania składu produktu
  • Współpraca z laboratoriami zewnętrznymi i jednostkami naukowymi w zakresie rozwijanych produktów
  • Prowadzenie dokumentacji projektowej
  • Opracowywanie dokumentacji rejestracyjnej produktów w obszarze R&D produktu
  • Współpraca z Działem Rejestracji i Jakości
  • Współpraca z klientami w zakresie rozwoju produktów prowadzonego na zlecenie
  • Udział w pracach związanych z dofinansowaniem projektów

 

 

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe (farmaceutyczne, biotechnologiczne, chemiczne lub pokrewne)
  • Minimum 3 letnie doświadczenie w rozwoju tabletek w kategorii produktu leczniczego
  • Znajomość wymagań Prawa Farmaceutycznego
  • Mile widziane doświadczenie w zakresie opracowywania elementów dokumentacji CTD dotyczących wymagań dla produktu (część 3.P)
  • Biegła umiejętność przeszukiwania i analizy literatury naukowej
  • Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Dobra organizacja pracy własnej, samodzielność, systematyczność i dokładność w opracowywaniu dokumentacji
  • Umiejętność pracy zespołowej
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i rozwiązywania problemów
  • Wysokie kompetencje interpersonalne

Mile widziana znajomość wymagań prawnych dla wyrobów medycznych, kosmetyków i suplementów diety.

 

 Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Samodzielne zadania oraz możliwość realnego wpływu na rozwój firmy i produktu
  • Kartę Multisport
  • Prywatną opiekę medyczną (Allianz)
  • Dofinansowanie do lekcji języka angielskiego
  • Uczestnictwo w szkoleniach zewnętrznych
  • Atrakcyjne wynagrodzenie + możliwość otrzymania premii w ramach obowiązującego w firmie systemu premiowego
  • Elastyczne godziny pracy (zaczynamy między 7:30 a 8:30)
  • Pracę stacjonarną w nowoczesnym laboratorium na terenie kompleksu Life Science przy ul. Bobrzyńskiego
  • Wydarzenia firmowe

Czekamy na Twoje CV – rekrutacja@gofarm.pl

Analityk ds. kontroli jakości (Miejsce pracy: Kraków)

Analityk ds. kontroli jakości

Opis stanowiska:

  • Opracowywanie i walidacja metod analitycznych
  • Udział w transferze metod analitycznych
  • Analiza dostępnej literatury naukowej, również w języku angielskim
  • Wykonywanie badań materiałów wyjściowych, produktów leczniczych, wyrobów medycznych, suplementów diety i produktów kosmetycznych za pomocą metod klasycznych oraz instrumentalnych
  • Prowadzenie dokumentacji analitycznej zgodnie z obowiązującymi procedurami
  • Przeprowadzanie postępowania wyjaśniającego OOS/OOT
  • Prowadzenie badań stabilności
  • Opracowywanie raportów podsumowujących wyniki badań
  • Analiza trendów i ocena statystyczna wyników badań
  • Zlecanie niezbędnych analiz do laboratoriów zewnętrznych
  • Nadzór nad odczynnikami/wzorcami
  • Nadzór nad aparaturą kontrolno-pomiarową
  • Udział w pracach związanych z dofinansowaniem projektów

 

 

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe (farmaceutyczne, biotechnologiczne, chemiczne lub pokrewne)
  • Minimum 3 letnie doświadczenie w wykonywaniu badań produktów leczniczych metodami klasycznymi i instrumentalnymi (jako minimum wymagane doświadczenie z wykonywaniem badań z wykorzystaniem HPLC)
  • Doświadczenie w zakresie opracowywania i walidacji metod analitycznych
  • Znajomość wymagań Prawa Farmaceutycznego, GMP dla produktów leczniczych i GLP
  • Biegła umiejętność przeszukiwania i analizy literatury naukowej
  • Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Dobra organizacja pracy własnej, samodzielność, systematyczność i dokładność
  • Umiejętność pracy zespołowej
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i rozwiązywania problemów
  • Wysokie kompetencje interpersonalne

Mile widziane

  • Doświadczenie w zakresie opracowywania elementów dokumentacji CTD dotyczących wymagań dla produktu (część 3.P)
  • Znajomość wymagań prawnych dla wyrobów medycznych, kosmetyków i suplementów diety

 

 Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Samodzielne zadania oraz możliwość realnego wpływu na rozwój firmy i produktu
  • Kartę Multisport
  • Prywatną opiekę medyczną (Allianz)
  • Dofinansowanie do lekcji języka angielskiego
  • Uczestnictwo w szkoleniach zewnętrznych
  • Atrakcyjne wynagrodzenie + możliwość otrzymania premii w ramach obowiązującego w firmie systemu premiowego
  • Elastyczne godziny pracy (zaczynamy między 7:30 a 8:30)
  • Pracę stacjonarną w nowoczesnym laboratorium na terenie kompleksu Life Science przy ul. Bobrzyńskiego
  • Wydarzenia firmowe

Czekamy na Twoje CV – rekrutacja@gofarm.pl

Specjalista ds. Systemu Zarządzania Jakością - Audytor (Miejsce pracy: Kraków)

Specjalista ds. Systemu Zarządzania Jakością – Audytor

Opis stanowiska:

Specjalista ds. systemu zarządzania jakością, audytor będzie uczestniczył w utrzymaniu zgodności z mającymi zastosowanie wymaganiami systemu zarządzania jakością Gofarm, a także odpowiedzialny będzie za przeprowadzanie audytów zewnętrznych (podwykonawcy/dostawcy) i wewnętrznych.

  • Przeprowadzanie audytów wewnętrznych i zewnętrznych (dostawcy/podwykonawcy)
  • Nadzór nad realizacją działań następczych w wyniku przeprowadzonych audytów zewnętrznych
  • Opracowywanie dokumentacji audytowej
  • Opracowywanie procedur, instrukcji, formularzy, w tym w obszarze laboratorium Gofarm
  • Nadzór nad aktualnością dokumentacji systemowej oraz mających zastosowanie wymagań prawnych
  • Przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych (w tym szkolenia dla nowych pracowników oraz szkolenia okresowe)
  • Kwalifikacja urządzeń w obszarze laboratorium Gofarm
  • Zapewnienie i nadzór nad integralnością danych w obszarze laboratorium Gofarm
  • Udział w procesie kwalifikacji dostawców
  • Przeprowadzanie analiz trendów
  • Przygotowanie do oraz udział w audytach/inspekcjach organów nadzoru, jednostek, klientów
  • Realizacja działań poaudytowych w następstwie audytów III-ciej stron

 

 

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe (farmaceutyczne, biotechnologiczne, chemiczne lub pokrewne)
  • Znajomość wymagań Prawa Farmaceutycznego, wymagań GMP dla produktów leczniczych, wymagań rozporządzenia MDR (rozporządzenie 2017/745 dotyczące wyrobów medycznych) oraz norm ISO 9001, ISO 13485, ISO 22716
  • Doświadczenie w przeprowadzaniu audytów u dostawców/podwykonawców w roli audytora wiodącego
  • Minimum 2 letnie doświadczenie w zakresie nadzorowania dokumentacji SZJ
  • Gotowość do wyjazdów służbowych krajowych jak i zagranicznych
  • Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Dobra organizacja pracy własnej, samodzielność, systematyczność i dokładność
    w opracowywaniu dokumentacji
  • Umiejętność pracy zespołowej
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i rozwiązywania problemów
  • Wysokie kompetencje interpersonalne

 

 Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Samodzielne zadania oraz możliwość realnego wpływu na rozwój firmy i produktu
  • Kartę Multisport
  • Prywatną opiekę medyczną (Allianz)
  • Dofinansowanie do lekcji języka angielskiego
  • Uczestnictwo w szkoleniach zewnętrznych
  • Atrakcyjne wynagrodzenie + możliwość otrzymania premii w ramach obowiązującego w firmie systemu premiowego
  • Elastyczne godziny pracy (zaczynamy między 7:30 a 8:30)
  • Pracę stacjonarną w nowym biurze przy ul. Marcika w Krakowie
  • Wydarzenia firmowe

Czekamy na Twoje CV – rekrutacja@gofarm.pl

Asystent/ka Biura - Recepcjonistka/ Recepcjonista (Miejsce pracy: Kraków)

Asystent/ka Biura – Recepcjonistka/ Recepcjonista

Opis stanowiska:

  • obsługa recepcji i bieżące wsparcie pracy biura
  • odpowiedzialność za korespondencję przychodzącą i wychodzącą, wysyłka poczty oraz obsługa przesyłek kurierskich
  • ewidencjonowanie dokumentów w systemie oraz próbek marketingowych
  • zakup materiałów biurowych oraz monitorowanie zapasów zaplecza socjalnego
  • monitorowanie i rejestracja usterek związanych z biurem, zamawianie usług serwisowych i nadzór nad ich wykonaniem
  • obsługa spotkań biznesowych (przygotowanie sali konferencyjnej) oraz kalendarza spotkań
  • współpraca i wsparcie bieżącej pracy pozostałych działów firmy
  • organizacja wyjazdów służbowych
  • współpraca przy organizacji targów
  • obsługa floty samochodowej firmy
  • nadzór nad firmowymi telefonami komórkowymi i urządzeniami biurowymi
  • współpraca z działem HR
  • nadzór nad pracą serwisu sprzątającego

 

 

Oczekiwania:

  • doświadczenie w pracach biurowych i administracyjnych
  • samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • staranność, dokładność, sumienność i zaangażowanie
  • umiejętność ustalania priorytetów oraz pracy pod presją czasu, wielozadaniowość i decyzyjność
  • pozytywne nastawienie i wysoka kultura osobista
  • biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych
  • dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i w piśmie)
  • prawo jazdy kat.B. (czynne)

 

 Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Samodzielne zadania oraz możliwość realnego wpływu na rozwój firmy i produktu
  • Kartę Multisport
  • Prywatną opiekę medyczną (Allianz)
  • Dofinansowanie do lekcji języka angielskiego
  • Uczestnictwo w szkoleniach zewnętrznych
  • Atrakcyjne wynagrodzenie + możliwość otrzymania premii w ramach obowiązującego w firmie systemu premiowego
  • Pracę stacjonarną w nowym biurze przy ul. Marcika w Krakowie
  • Wydarzenia firmowe

Czekamy na Twoje CV – rekrutacja@gofarm.pl

Ta strona internetowa prezentuje produkty dostępne w formule private label: wyroby medyczne, kosmetyki farmaceutyczne i suplementy diety.
Do wyrobów medycznych znajdujących się na stronie dołączamy poniższe ostrzeżenie:

TO JEST WYRÓB MEDYCZNY.
UŻYWAJ GO ZGODNIE Z INSTRUKCJĄ UŻYWANIA LUB ETYKIETĄ.



Skip to content