
Gofarm to czołowa polska firma farmaceutyczna zajmująca się projektowaniem, rozwojem, rejestracją i produkcją wyrobów medycznych składających się z substancji lub mieszanin substancji oraz suplementów diety i kosmetyków w formule private label.
W ciągu ostatniej dekady firma rozwinęła i wprowadziła na rynki ponad 300 produktów, dla prawie 400 marek. Produkty Gofarm z sukcesem sprzedawane są w 50 krajach na całym świecie.

W związku z dynamicznym rozwojem portfolio produktowego poszukujemy kandydatów na stanowiska:
Specjalista ds. Systemu Zarządzania Jakością - Audytor (Miejsce pracy: Kraków)
Specjalista ds. Systemu Zarządzania Jakością – Audytor
Opis stanowiska:
Specjalista ds. systemu zarządzania jakością, audytor będzie uczestniczył w utrzymaniu zgodności z mającymi zastosowanie wymaganiami systemu zarządzania jakością Gofarm, a także odpowiedzialny będzie za przeprowadzanie audytów zewnętrznych (podwykonawcy/dostawcy) i wewnętrznych.
- Przeprowadzanie audytów wewnętrznych i zewnętrznych (dostawcy/podwykonawcy)
- Nadzór nad realizacją działań następczych w wyniku przeprowadzonych audytów zewnętrznych
- Opracowywanie dokumentacji audytowej
- Opracowywanie procedur, instrukcji, formularzy, w tym w obszarze laboratorium Gofarm
- Nadzór nad aktualnością dokumentacji systemowej oraz mających zastosowanie wymagań prawnych
- Przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych (w tym szkolenia dla nowych pracowników oraz szkolenia okresowe)
- Kwalifikacja urządzeń w obszarze laboratorium Gofarm
- Zapewnienie i nadzór nad integralnością danych w obszarze laboratorium Gofarm
- Udział w procesie kwalifikacji dostawców
- Przeprowadzanie analiz trendów
- Przygotowanie do oraz udział w audytach/inspekcjach organów nadzoru, jednostek, klientów
- Realizacja działań poaudytowych w następstwie audytów III-ciej stron
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe (farmaceutyczne, biotechnologiczne, chemiczne lub pokrewne)
- Znajomość wymagań Prawa Farmaceutycznego, wymagań GMP dla produktów leczniczych, wymagań rozporządzenia MDR (rozporządzenie 2017/745 dotyczące wyrobów medycznych) oraz norm ISO 9001, ISO 13485, ISO 22716
- Doświadczenie w przeprowadzaniu audytów u dostawców/podwykonawców w roli audytora wiodącego
- Minimum 2 letnie doświadczenie w zakresie nadzorowania dokumentacji SZJ
- Gotowość do wyjazdów służbowych krajowych jak i zagranicznych
- Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Dobra organizacja pracy własnej, samodzielność, systematyczność i dokładność
w opracowywaniu dokumentacji - Umiejętność pracy zespołowej
- Umiejętność pracy pod presją czasu i rozwiązywania problemów
- Wysokie kompetencje interpersonalne
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Samodzielne zadania oraz możliwość realnego wpływu na rozwój firmy i produktu
- Kartę Multisport
- Prywatną opiekę medyczną (Allianz)
- Dofinansowanie do lekcji języka angielskiego
- Uczestnictwo w szkoleniach zewnętrznych
- Atrakcyjne wynagrodzenie + możliwość otrzymania premii w ramach obowiązującego w firmie systemu premiowego
- Elastyczne godziny pracy (zaczynamy między 7:30 a 8:30)
- Pracę stacjonarną w nowym biurze przy ul. Marcika w Krakowie
- Wydarzenia firmowe
Czekamy na Twoje CV – rekrutacja@gofarm.pl