Spółka Gofarm Sp. z o.o. Sp. k. uzyskała dofinansowanie z Projektu: Zakup usługi badawczo-rozwojowej i usługi proinnowacyjnej na potrzeby opracowania i rozwoju nowego innowacyjnego produktu firmy Gofarm Sp. z o.o. Sp. komandytowa, w ramach programu Europejskiego Funduszu dla Małopolski 2021-2027, w wysokości 141 185 zł. Całkowity koszt projektu wynosi: 204 300, 00 zł.
W ramach Projektu realizowana jest usługa badawczo- rozwojowa polegająca na walidacji w zakresie toksyczności produktu oraz usługa proinnowacyjna polegająca na certyfikacji tegoż produktu przez jednostkę notyfikowaną.
Zaplanowane przez Gofarm działania obejmujące okres od stycznia 2024 r. do 08.stycznia 2025 r, mają na celu wprowadzenie na rynek nowego, innowacyjnego produktu, odpowiadającego na rosnące potrzeby społeczne wynikające z rozpowszechniania się choroby refluksowej przełyku w krajach rozwiniętych.
Dotacje archiwalne
Dotacja 2020
Spółka Gofarm Sp. z o.o. Sp. k. uzyskała dofinansowanie z Unii Europejskiej w wysokości 198 900 zł, co stanowi 75 % wydatków kwalifikowanych na udział w projekcie:
Rozwój działalności eksportowej Gofarm Sp. z o.o. Sp. k. poprzez promocję na rynkach międzynarodowych.
Pomoc finansowa udzielana jest w ramach poddziałania 3.3.3. Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój: Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand.
Zaplanowane przez Gofarm działania obejmują okres od sierpnia do grudnia 2020 r.
Celem projektu jest przede wszystkim rozwój działalności eksportowej GOFARM poprzez pozyskanie nowych partnerów handlowych, a tym samym wzrost sprzedaży eksportowej. Firma dążyć będzie do umacniania swojej pozycji na rynkach zagranicznych, do nawiązywania i rozwijania relacji z partnerami handlowymi oraz zwiększania sprzedaży,
co w bezpośredni sposób przełoży się również na wzrost konkurencyjności firmy oraz na budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Opis projektu:
Projekt rozwoju działalności eksportowej GOFARM jest realizowany w ramach Programu promocji branży biotechnologii i farmaceutyków stanowiącego integralną część poddziałania 3.3.3. Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand (POIR.03.03.03-12-0073/20 na kwotę 210 975 zł).
W ramach projektu GOFARM będzie promować swoje produkty podczas następujących wydarzeń:
– udział w misji wyjazdowej na targi Medipharm 2020 (Vietnam)
– udział jako wystawca w targach CPhI Worldwide 2020 (Mediolan)
– udział w misji wyjazdowej na targi CPhI Worldwide 2020 (Mediolan)
Dodatkowo Gofarm realizuje działania promocyjne: produkcja i dystrybucja materiałów informacyjno – promocyjnych takich jak gadżety, materiały drukowane (foldery, torby reklamowe), a także przygotowanie filmu promującego produkty i usługi spółki.
Dotacja 2018/2019
Gofarm Sp. z o.o. Sp. k. uzyskał dofinansowanie z Unii Europejskiej w wysokości 423 450 zł, co stanowi 75 % wydatków kwalifikowanych na udział w projekcie:
Rozwój działalności eksportowej Gofarm Sp. z o.o. Sp. k. poprzez promocję na rynkach międzynarodowych.
Pomoc finansowa udzielana jest w ramach poddziałania 3.3.3. Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój: Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand.
Zaplanowane przez Gofarm działania obejmują okres od maja 2018 r. do grudnia 2019 r.
Celem projektu jest przede wszystkim rozwój działalności eksportowej GOFARM poprzez pozyskanie nowych partnerów handlowych, a tym samym wzrost sprzedaży eksportowej. Firma będzie dążyć do umacniania swojej pozycji na rynkach zagranicznych, do nawiązywania i rozwijania relacji z partnerami handlowymi oraz zwiększania sprzedaży, co w bezpośredni sposób przełoży się również na wzrost konkurencyjności firmy oraz na budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Opis projektu:
Projekt rozwoju działalności eksportowej GOFARM jest realizowany w ramach Programu promocji branży biotechnologii i farmaceutyków stanowiącego integralną część poddziałania 3.3.3. Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand (POIR.03.03.03-12-0021/18 na kwotę 423 450 zł; POIR.03.03.03-12-0079/19 na kwotę 198 900 zł ).
W ramach projektu GOFARM będzie promować swoje produkty podczas następujących wydarzeń:
– CPhI Worldwide 2018 (Madryt) oraz 2019 (Frankfurt),
– Middle East Pharma Cold Chain Congress 2019 (Dubai, ZEA),
– IPhEB Russia 2019 (Petersbur, Rosja).
Działania promocyjne dopełniać będzie dodatkowo indywidualna misja gospodarcza do Zjednoczonych Emiratów Arabskich oraz do Rosji. Ponadto firma skorzysta z usługi doradczej oraz szkoleniowej, które pozwolą na zdobycie wiedzy niezbędnej do efektywnej ekspansji zagranicznej.
Dodatkowo Gofarm realizuje działania promocyjne: produkcja i dystrybucja materiałów informacyjno – promocyjnych takich jak gadżety, materiały drukowane (foldery, ulotki, wizytówki), a także prowadzenie działań informacyjno – promocyjnych w mediach elektronicznych (pozycjonowanie strony internetowej firmy) oraz przygotowanie strony internetowej na język rosyjski.