Gofarm w Dubaju – targi DUPHAT 2022
Produkty Gofarm są już dostępne w blisko 40 krajach, co zawdzięczamy współpracy z naszymi klientami i partnerami z całego świata. Relacje, które nawiązujemy są dla nas bardzo ważnym elementem gwarantującym rozwój, dlatego korzystamy z wszelkich metod ich poszerzania i utrwalania. Gofarm od wielu lat regularnie uczestniczy jako wystawca na międzynarodowych targach. Cieszymy się, że po okresie pandemii znów otwieramy się na świat, ludzi i podróże. Stacjonarne wydarzenia, targi i konferencje znów zrzeszają przedstawicieli branży farmaceutycznej dając możliwość spotkań „twarzą w twarz”. Tym razem wybraliśmy się na DUPHAT.
Targi DUPHAT
W dniach 22 – 24 lutego 2022 byliśmy wystawcą podczas 27 odsłony Międzynarodowych Targów Farmaceutyczno – Technologicznych DUPHAT w Dubaju.
To wiodące wydarzenie regionu MENA (Bliski Wschód i Afryka Północna), które sukcesywnie łączy przedstawicieli całego łańcucha branży farmaceutycznej od dostawców surowców, wytwórców gotowych produktów po sieci apteczne.
To bardzo ciekawy rynek o ogromnych możliwościach, który, jak sam Dubaj, robi wrażenie.
Podcza targów mieliśmy okazję przedstawić nasze gotowe produkty private label, wymienić spostrzeżenia branżowe, a także poszerzyć doświadczenia zdobyte na rynku wyrobów medycznych.
Nasze stoisko odwiedziły setki osób, spośród których pozyskaliśmy ponad 70 kontaktów. Rozmawialiśmy z przedsiębiorcami z Omanu, Egiptu, Jordanii, Palestyny, Arabii Saudyjskiej i wielu innych krajów. Odbyliśmy wiele jakościowych i mamy nadzieję, owocnych, rozmów.
Udział Gofarm w wydarzeniu odbywał się w ramach projektu GotoBrand.
Nasze obserwacje
- Duże zainteresowanie linią ENT (wody morskie do nosa, spraye na gardło, krople do uszu) oraz produktami do higieny intymnej dla kobiet (np. żel dopochwowy). Popularnością cieszyły się również nasze nowości do pielęgnacji okolic odbytu (m.in. żel na hemoroidy).
- Klienci częściej zwracali uwagę na produkty o statusie wyrobów medycznych niż kosmetyki i suplementy diety.
- Spotkaliśmy się z kilkoma stałymi partnerami, którzy doceniają nasz regularny udział w wydarzeniach w ich regionie, co niewątpliwie pomaga zachować cenne relacje biznesowe.
- Kraje MENA to rynek zainteresowany innowacyjnymi i ciekawymi produktami.
- Klienci doceniają wciąż rosnącą ofertą Gofarm. Nowe wyroby tj. żele do jamy ustnej cieszyły się ich zainteresowaniem.
Aktualnym i przyszłym klientom oraz partnerom dziękujemy za odwiedziny.
Tymczasem zapraszamy do obejrzenia krótkiej wideorelacji z targów, by poczuć klimat Dubaju.
Do zobaczenia na kolejnych targach, w listopadzie CPHI we Frankfurcie.